Co mám dělat, když mi nebyla zásilka doručena?

Pařáty bez poštovného rozesíláme obyčejnou poštou (to se týká i všech předplatitelských zásilek obsahujících pouze časopisy). Tyto obyčejné zásilky jsou nedohledatelné. Pokud se stane, že vám zásilka nebude doručena, ač máte aktivní předplatné (informace o rozesílání vždy zveřejňujeme na stránkách magazínu Pařát), co nejdříve nás kontaktujte. Nebudeme nic řešit, po ničem pátrat a obratem zašleme zásilku znovu. Způsoby nedoručení jsou pouze dva; buď zásilku ukradne nějaký pošťák přímo po cestě, nebo (a to je možnost pravděpodobnější) vám ji někdo potáhne ze schránky. To je problém hlavně velkých paneláků s otevřeným přístupem ke schránkám. Pokud si chcete zásilku pojistit, je možnost zasílání doporučenou poštou. V případě ročního předplatného je částka o 100 Kč vyšší.

Pakliže k vám nedorazí zásilka poslaná doporučenou poštou, zašleme vám její číslo a podle něho ji snadno dohledáte. 99,9% procent nedoručení doporučených zásilek znamená, že vaše obálka nebo balík leží na příslušné pobočce, akorát ze strany České pošty jste o tom nedostali oznámení. Bohužel, tyto věci nemůžeme ovlivnit.

Ke ztrátě zásilky poslané doporučeně dochází naprosto ojediněle. Za 7 let existence Pařátshopu jsme takovou situaci řešili pouze jednou. Ihned jsme odeslali balíček s novým zbožím a reklamaci s Českou poštou řešili bez toho, aby se do ni zapojoval zákazník.