Ve druhé půli července se R-E-T na festivalu Gothoom rozloučí nejen s živým hraním, ale i se svojí existencí. Symbolicky se tak stane třicet let poté, kdy byla kapela založena. Zároveň s R-E-T končí také „severomoravská doommetalová scéna devadesátých let“. Po skonu DISSOLVING OF PRODIGY totiž R-E-T zůstali jedinými přeživšími z tehdejších časů, jejichž hudba v širším slova smyslu pořád dá vnímat jako doom metal. Zatímco k oficiálnímu koncertnímu rozloučení dojde až v červenci, už v dubnu se R-E-T loučí posledním studiovým albem „Silence“, které je zároveň ohlédnutím za érou této kapely, neboť se na něm podíleli i někteří z bývalých členů. Podrobnou hiVe druhé půli července se R-E-T na festivalu Gothoom rozloučí nejen s živým hraním, ale i se svojí existencí. Symbolicky se tak stane třicet let poté, kdy byla kapela založena. Zároveň s R-E-T končí také „severomoravská doommetalová scéna devadesátých let“. Po skonu DISSOLVING OF PRODIGY totiž R-E-T zůstali jedinými přeživšími z tehdejších časů, jejichž hudba v širším slova smyslu pořád dá vnímat jako doom metal. Zatímco k oficiálnímu koncertnímu rozloučení dojde až v červenci, už v dubnu se R-E-T loučí posledním studiovým albem „Silence“, které je zároveň ohlédnutím za érou této kapely, neboť se na něm podíleli i někteří z bývalých členů. Podrobnou historií R-E-T už jsme se na stránkách Pařátu prodírali, proto jsme se v tomto rozhovoru s klávesákem Mirou Holubem nesoustředili vyloženě na fakta co, kdo, kdy a kde, ale spíšse zaměřili na různé pocity.
87. číslo Pařátu, které bude obsahovat CD album R-E-T „Silence“ a také rozhovor s R-E-T, vyjde 20. dubna.